a
2016
Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích z hlediska jejich otevřenosti vůči zkušenosti: dotazníkové šetření
VLČKOVÁ, Kateřina a Jan MAREŠ
Základní údaje
Originální název
Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích z hlediska jejich otevřenosti vůči zkušenosti: dotazníkové šetření
Název anglicky
Classroom Management Strategies of Student Teachers on their Teaching Practice and their Openness to Experience: A Survey Study
Autoři
VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) a Jan MAREŠ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Sborník abstraktů z konference České asociace pedagogického výzkumu, 2016
Další údaje
Typ výsledku
Konferenční abstrakta
Obor
Pedagogika a školství
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/16:00088211
Organizace
Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
Klíčová slova česky
Strategie řízení třídy; kognitivní otevřenost; studenti učitelství; učitelská praxe
Klíčová slova anglicky
Classroom management strategies; cognitive openness; student teachers; teaching practice
Návaznosti
GA16-02177S, projekt VaV.
V originále
amp; Van Hiel, 2011, česká verze Širůček, 2014).
Anglicky
amp; Van Hiel, 2011, Czech version by Širůček, 2014).
Zobrazeno: 4. 7. 2025 18:54