Informační systém Repo
VLČKOVÁ, Kateřina and Jan MAREŠ. Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích z hlediska jejich otevřenosti vůči zkušenosti: dotazníkové šetření (Classroom Management Strategies of Student Teachers on their Teaching Practice and their Openness to Experience: A Survey Study). In Sborník abstraktů z konference České asociace pedagogického výzkumu. ISBN 978-80-7394-596-1. 2016.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Strategie řízení třídy u studentů učitelství na praxích z hlediska jejich otevřenosti vůči zkušenosti: dotazníkové šetření
Name (in English) Classroom Management Strategies of Student Teachers on their Teaching Practice and their Openness to Experience: A Survey Study
Authors VLČKOVÁ, Kateřina (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Jan MAREŠ (203 Czech Republic, belonging to the institution).
Edition Sborník abstraktů z konference České asociace pedagogického výzkumu, 2016.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Konferenční abstrakta
Field of Study Pedagogy and education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/16:00088211
Organization Pedagogická fakulta – Repository – Repository
ISBN 978-80-7394-596-1
Keywords (in Czech) Strategie řízení třídy; kognitivní otevřenost; studenti učitelství; učitelská praxe
Keywords in English Classroom management strategies; cognitive openness; student teachers; teaching practice
Links GA16-02177S, research and development project.
Changed by Changed by: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Changed: 3/9/2020 07:28.
Abstract
amp; Van Hiel, 2011, česká verze Širůček, 2014).
Abstract (in English)
amp; Van Hiel, 2011, Czech version by Širůček, 2014).
Displayed: 18/4/2024 16:22