Informační systém Repo
LOJDOVÁ, Kateřina, Kateřina VLČKOVÁ a Jan MAREŠ. Power Relations in Classes Taught by Student Teachers. In The European Conference on Educational Research Leading Education: The Distinct Contributions of Educational Research and Researchers. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Power Relations in Classes Taught by Student Teachers
Název česky Mocenské vztahy ve třídách vyučovaných studenty učitelství
Autoři LOJDOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, domácí), Kateřina VLČKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a Jan MAREŠ (203 Česká republika, domácí).
Vydání The European Conference on Educational Research Leading Education: The Distinct Contributions of Educational Research and Researchers, 2016.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakta
Obor Pedagogika a školství
Stát vydavatele Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00088213
Organizace Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
Klíčová slova česky moc; studenti učitelství; praxe
Klíčová slova anglicky power; student teachers; teaching practice
Návaznosti GA16-02177S, projekt VaV.
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 3. 9. 2020 07:31.
Anotace
amp; Turman, 2007) which is based on the most influential typology of power as a relational phenomenon by French and Raven (1959). This typology distinguishes teacher‘s power in relation to a (by students perceived) principle on which it is based on, i.e. coercive, reward, legitimate, referent, and expert power.
Anotace česky
Příspěvek prezentuje výsledky smíšeného výzkumu moci studentů učitelství PdF MU na praxích.
Zobrazeno: 24. 4. 2024 23:09