J 2015

Kognitivní přístup k didaktice mateřského jazyka-další inspirace ze Slovenska

PACOVSKÁ, Jasňa

Základní údaje

Originální název

Kognitivní přístup k didaktice mateřského jazyka-další inspirace ze Slovenska

Název česky

Kognitivní přístup k didaktice mateřského jazyka-další inspirace ze Slovenska

Název anglicky

Cognitive approach to the mother tongue teaching- Next inspiration from Slovakia

Autoři

PACOVSKÁ, Jasňa

Vydání

Didaktické studie, Praha, Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2015, 1804-1221

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizace

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář

Klíčová slova česky

didaktika mateřského jazyka, slovenská didaktika, kognitivní přístup k jazyku

Klíčová slova anglicky

mother tongue didactics, Slovakian didactics, cognitice approuch to the language

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno

Návaznosti

SGS 2117, projekt VaV.
Změněno: 11. 4. 2016 14:22, Jasňa Pacovská

Anotace

ORIG EN

V originále

Příspěvek představuje několik přístupů k výuce mateřského jazyka, které spojuje akceptování kognitivní funkce jazyka.

Anglicky

The paper introduces several approuches to mother tongue didactics which all share the stress they put on the cognitive function of language.
Zobrazeno: 9. 6. 2025 00:55