Přehled o publikaci
2010
Prezentační software v přípravě budoucích učitelů
PRIHONSKÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Prezentační software v přípravě budoucích učitelů
Název česky
Prezentační software v přípravě budoucích učitelů
Název anglicky
Presentation Software in Peer Teaching
Autoři
PRIHONSKÁ, Jana
Vydání
Bratislava, od s. 44-53, 10 s. Potenciál prostredia IKT v školskej matematike I. 2010
Nakladatel
Vydavateľstvo UK Univerzita Komenského v Bratislave, 2009
Další údaje
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizace
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář
ISBN
978-80-223-2754-1
Klíčová slova česky
Interaktivní prostředí, power pointová prezentace, SMART Board, řešitelské strategie
Klíčová slova anglicky
Interactive environment, power point presentation, SMART Board, solving strategies
Změněno: 1. 4. 2016 13:23, Jana Prihonská
V originále
Cílem předloženého textu není naučit čtenáře vytvářet power pointové prezentace ani SMART aplikace. To je otázka dalších vzdělávacích kurzů a případných školení, stejně tak jako spolupráce s odborníky daného oboru. Je však možno využít v jistém směru hotových produktů a otestovat si je přímo ve vlastní školní praxi, případně tyto doplnit o nové náměty. Čtenář se může inspirovat ilustrativními ukázkami zařazenými přímo v textu a zamyslet se nad vlastním využitím aplikace pro SMART Board, na níž odkazujeme a která je součástí textu. Zařazeny jsou ukázky problémů zpracovaných s využitím power pointu. Tyto jsou upraveny pro využití v interaktivním prostředí SMART Board. Čtenář může snadno porovnat výhody a nevýhody obou způsobů zpracování. Přiložené problémy mají sloužit především jako informace a námět pro učitele při přípravě na vyučovací hodinu, stejně tak zpracované problémy v aplikaci Notebook pro SMART Board, a jsou přímo využitelné ve vyučovací hodině. Přáním autorky je, aby učitelé sami odzkoušeli alespoň některé z nabídnutých zpracovaných problémů ve své praxi a přispěli případnými připomínkami a dalšími náměty ke zkvalitnění a rozšíření souboru problémů.
Česky
Cílem předloženého textu není naučit čtenáře vytvářet power pointové prezentace ani SMART aplikace. To je otázka dalších vzdělávacích kurzů a případných školení, stejně tak jako spolupráce s odborníky daného oboru. Je však možno využít v jistém směru hotových produktů a otestovat si je přímo ve vlastní školní praxi, případně tyto doplnit o nové náměty. Čtenář se může inspirovat ilustrativními ukázkami zařazenými přímo v textu a zamyslet se nad vlastním využitím aplikace pro SMART Board, na níž odkazujeme a která je součástí textu. Zařazeny jsou ukázky problémů zpracovaných s využitím power pointu. Tyto jsou upraveny pro využití v interaktivním prostředí SMART Board. Čtenář může snadno porovnat výhody a nevýhody obou způsobů zpracování. Přiložené problémy mají sloužit především jako informace a námět pro učitele při přípravě na vyučovací hodinu, stejně tak zpracované problémy v aplikaci Notebook pro SMART Board, a jsou přímo využitelné ve vyučovací hodině. Přáním autorky je, aby učitelé sami odzkoušeli alespoň některé z nabídnutých zpracovaných problémů ve své praxi a přispěli případnými připomínkami a dalšími náměty ke zkvalitnění a rozšíření souboru problémů.