KAŇOVSKÁ, Lucie a Eva TOMÁŠKOVÁ. Trends in Customer Services and Interfunctional Coordination by Manufacturers. Online. In Procedia - Social and Behavioral Sciences. Nizozemí: Elsevier, 2015, s. 677-682. ISSN 1877-0428.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Trends in Customer Services and Interfunctional Coordination by Manufacturers
Autoři KAŇOVSKÁ, Lucie (203 Česká republika) a Eva TOMÁŠKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Nizozemí, Procedia - Social and Behavioral Sciences, od s. 677-682, 6 s. 2015.
Nakladatel Elsevier
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Ekonomie
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14220/15:00086291
Organizace Právnická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
ISSN 1877-0428
Klíčová slova anglicky Customer services; Interfunctional coordination (IFC); Market orientation; Manufacturers of electrical equipment; Manufactures of electronic component; Czech Republic.
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 2. 9. 2020 15:58.
Anotace
The purpose of the paper is to describe the most important trends by manufacturers producing electric equipment and electronic components in the Czech Republic. We focus on customer services and interfunctional coordination (IFC), part of market orientation. We prepared questionnaire in the form of the Likert scale. Sixty companies participated in our research. The crucial trends in customer services are: (1) New products are developed, tested and improved according to customer needs; (2) Respondents clearly understand strategic importance and benefits of providing customer services; (3) Provided products are both delivered in time and in very good technical conditions according to customer orders; (4) Respondents enable repeated using products by help of after-sale service, renovation or refurbishing items for their customers. The crucial trends in IFC are: some companies have gaps in (1) information coordination; (2) gaining and analysing information about external environment; (3) and attitude of their workers towards a company.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
Kanovska_Tomaskova_clanek.pdf   Verze souboru 12. 3. 2016

Vlastnosti

Název
Kanovska_Tomaskova_clanek.pdf
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/20279/273947/
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/20279/273947/
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/20279/273947/?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/20279/273947/?info
Vloženo
So 12. 3. 2016 00:50

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba Mgr. Bc. Růžena Zemanová, uco 134451
  • osoba RNDr. Daniel Jakubík, uco 139797
Atributy
 
Kanovska_Tomaskova_clanek.pdf   Verze souboru 2. 9. 2020

Vlastnosti

Název
Kanovska_Tomaskova_clanek.pdf
Adresa v ISu
https://repozitar.cz/auth/repo/20279/900152/
Adresa ze světa
https://repozitar.cz/repo/20279/900152/
Adresa do Správce
https://repozitar.cz/auth/repo/20279/900152/?info
Ze světa do Správce
https://repozitar.cz/repo/20279/900152/?info
Vloženo
St 2. 9. 2020 15:58

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba Mgr. Lucie Vařechová, uco 106253
  • osoba RNDr. Daniel Jakubík, uco 139797
  • osoba Mgr. Jolana Surýnková, uco 220973
Atributy
 
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 29. 6. 2024 17:26