Přehled o publikaci
	
		
		
		2015
			
	    
	
	
    Coercive Power Scenarios in the Classes Taught by Student Teachers (prezentace na konferenci ECER 2015)
LOJDOVÁ, Kateřina; Kateřina VLČKOVÁ a Josef LUKASZákladní údaje
Originální název
Coercive Power Scenarios in the Classes Taught by Student Teachers (prezentace na konferenci ECER 2015)
	Název česky
Scénáře donucovací moci ve třídách studentů učitelství (prezentace na konferenci ECER 2015)
	Autoři
LOJDOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí); Kateřina VLČKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Josef LUKAS (203 Česká republika, domácí)
			Vydání
 ECER 2015, Budapešť - European Conference on Research in Education, 2015
			Další údaje
Jazyk
angličtina
		Typ výsledku
Prezentace na konferencích
		Obor
Pedagogika a školství
		Stát vydavatele
Maďarsko
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Kód RIV
RIV/00216224:14410/15:00081535
		Organizace
Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
			Klíčová slova česky
moc; studenti učitelství; donucovací moc; základní škola
		Klíčová slova anglicky
power; student teachers; coecive power; lower secondary schools
		Návaznosti
GA13-24456S, projekt VaV. 
			
				
				Změněno: 21. 10. 2020 02:10, RNDr. Daniel Jakubík
				
		V originále
amp; Turman, 2007). The qualitative part is based on an ethnographic research design. Data about power negotiation processes were collected via direct (field notes) and indirect (video-recordings) observation and the data about student teacher`s perception of power via deep semi-structured interviews and their reflective diaries.
				Česky
Příspěvek pospisuje výsledky výzkumu v oblasti donucovací báze moci u studentů učitelství na praxích na druhém stupni základní školy.