Informační systém Repo
LOJDOVÁ, Kateřina a Kateřina VLČKOVÁ. Coercive Power Scenarios in the Classes Taught by Student Teachers. In ECER 2015, Budapešť - European Conference on Research in Education. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Coercive Power Scenarios in the Classes Taught by Student Teachers
Název česky Scénáře donucovací moci ve třídách studentů učitelství
Autoři LOJDOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, domácí) a Kateřina VLČKOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání ECER 2015, Budapešť - European Conference on Research in Education, 2015.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakta
Obor Pedagogika a školství
Stát vydavatele Maďarsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00080875
Organizace Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář
Klíčová slova česky moc; studenti učitelství; donucovací moc; základní škola
Klíčová slova anglicky power; student teachers; coecive power; lower secondary schools
Návaznosti GA13-24456S, projekt VaV.
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 2. 9. 2020 04:32.
Anotace
amp; Turman, 2007). The qualitative part is based on an ethnographic research design. Data about power negotiation processes were collected via direct (field notes) and indirect (video-recordings) observation and the data about student teacher`s perception of power via deep semi-structured interviews and their reflective diaries.
Anotace česky
Příspěvek pospisuje výsledky výzkumu v oblasti donucovací báze moci u studentů učitelství na praxích na druhém stupni základní školy.
Zobrazeno: 26. 4. 2024 06:04