C 2016

Integrativní funkce komunikačního a kognitivního přístupu k výuce českého jazyka

PACOVSKÁ, Jasňa

Základní údaje

Originální název

Integrativní funkce komunikačního a kognitivního přístupu k výuce českého jazyka

Název anglicky

Integrative function of communicative and cognitive approach to teaching Czech

Autoři

PACOVSKÁ, Jasňa

Vydání

Liberec, Integrativní přístup v primárním vzdělávání, od s. nestránkováno, 6 s. 2016

Nakladatel

Technická univerzita v Liberci

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizace

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář

ISBN

978-80-7494-257-0

Klíčová slova česky

český jazyk;komunikační výchova;kognitivní přístup k jazyku

Klíčová slova anglicky

czech language;communicative education;cognitive approach to the language

Příznaky

Recenzováno

Návaznosti

SGS 2117, projekt VaV.
Změněno: 21. 4. 2016 11:55, Mgr. Jiří Šmída, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek ukazuje, jak kognitivní přístup k mateřskému jazyku odhaluje žákům podstatné aspekty života v daném kulturním společenství.

Anglicky

The paper shows how the communicative approach to the mother tongue reveals to students substantial aspect of life in the particular cultural community.