D 2014

Vývojové aspekty reflexe prostoru pohledem didaktiky mateřského jazyka

PACOVSKÁ, Jasňa

Základní údaje

Originální název

Vývojové aspekty reflexe prostoru pohledem didaktiky mateřského jazyka

Název česky

Vývojové aspekty reflexe prostoru pohledem didaktiky mateřského jazyka

Název anglicky

Developmental aspects of reflecting space from the perspective of mother-tongue

Autoři

PACOVSKÁ, Jasňa

Vydání

Prešov, História, súčasnosť a perspektivy vzdelávania na Pedagogickej fakulte Prešovskej univerzity v Prešove, od s. 684-692, 8 s. 2014

Nakladatel

Vydavatelstvo Prešovskej univerzity Prešov

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

60200 6.2 Languages and Literature

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizace

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář

ISBN

978-80-555-1237-2

Klíčová slova česky

kognitivní lingvistika; didaktika mateřského jazyka; tělesnost; primární vzdělávání; prostorové vztahy; hluboký

Klíčová slova anglicky

cognitive linguistics; mother-tongue didactics; corporeality; primary education; spatial relations; deep

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 6. 4. 2015 20:43, Jasňa Pacovská

Anotace

ORIG EN

V originále

Příspěvek je sondou do vnímání prostorových vztahů u dětí na přelomu mladšího a staršího školního věku. Výzkum vychází z teze o provázanosti slov s tělesnou zkušeností.

Anglicky

The paper is a probe of perception of spatial relations by children of the age bordering between younger and older school-age. Research comes from the thesis obout interconnection between words and body experience.
Zobrazeno: 8. 6. 2025 22:43