C 2014

Hry, stavebnice a hlavolamy jako didaktický prostředek pro rozvoj prostorové představivosti

PŘÍHONSKÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Hry, stavebnice a hlavolamy jako didaktický prostředek pro rozvoj prostorové představivosti

Název česky

Hry, stavebnice a hlavolamy jako didaktický prostředek pro rozvoj prostorové představivosti

Název anglicky

Games, blocks and puzzles as a didactic tool for the development of spatial imagination

Autoři

PŘÍHONSKÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Olomouc, GEOMETRICKÁ PŘEDSTAVIVOST, od s. 83-101, 18 s. 2014

Nakladatel

UP v Olomouci, Přírodovědecká fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/46747885:24510/14:#0001121

Organizace

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář

ISBN

978-80-244-4057-6

Klíčová slova česky

skládačkové hlavolamy - pentamino - prostorové hlavolamy - teorie grafů při řešení hlavolamů

Klíčová slova anglicky

folding puzzles - pentamino - spatial puzzles - graph theory in solving puzzles
Změněno: 25. 3. 2015 12:28, Jana Prihonská

Anotace

V originále

Článek se zaměřuje na možnost využití hlavolamů, skládaček a stolních her pro rozvoj prostorové představivosti. Pozornost je věnována zejména hlavolamům, které existují v mechanické podobě.

Anglicky

The contribution focuses on possibility of using brain-teasers, construction kits and board games for building-up spatial imagination. Attention is paid mainly to brain-teasers, which exist in their tangible (mechanical) form.