Přehled o publikaci
2014
Hry, stavebnice a hlavolamy jako didaktický prostředek pro rozvoj prostorové představivosti
PŘÍHONSKÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Hry, stavebnice a hlavolamy jako didaktický prostředek pro rozvoj prostorové představivosti
Název česky
Hry, stavebnice a hlavolamy jako didaktický prostředek pro rozvoj prostorové představivosti
Název anglicky
Games, blocks and puzzles as a didactic tool for the development of spatial imagination
Autoři
PŘÍHONSKÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Olomouc, GEOMETRICKÁ PŘEDSTAVIVOST, od s. 83-101, 18 s. 2014
Nakladatel
UP v Olomouci, Přírodovědecká fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/46747885:24510/14:#0001121
Organizace
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář
ISBN
978-80-244-4057-6
Klíčová slova česky
skládačkové hlavolamy - pentamino - prostorové hlavolamy - teorie grafů při řešení hlavolamů
Klíčová slova anglicky
folding puzzles - pentamino - spatial puzzles - graph theory in solving puzzles
Změněno: 25. 3. 2015 12:28, Jana Prihonská
V originále
Článek se zaměřuje na možnost využití hlavolamů, skládaček a stolních her pro rozvoj prostorové představivosti. Pozornost je věnována zejména hlavolamům, které existují v mechanické podobě.
Anglicky
The contribution focuses on possibility of using brain-teasers, construction kits and board games for building-up spatial imagination. Attention is paid mainly to brain-teasers, which exist in their tangible (mechanical) form.