PŘÍHONSKÁ, Jana. Hry, stavebnice a hlavolamy jako didaktický prostředek pro rozvoj prostorové představivosti. Online. In Molnár, J. GEOMETRICKÁ PŘEDSTAVIVOST. Olomouc: UP v Olomouci, Přírodovědecká fakulta, 2014, s. 83-101, 18 s. ISBN 978-80-244-4057-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hry, stavebnice a hlavolamy jako didaktický prostředek pro rozvoj prostorové představivosti
Název česky Hry, stavebnice a hlavolamy jako didaktický prostředek pro rozvoj prostorové představivosti
Název anglicky Games, blocks and puzzles as a didactic tool for the development of spatial imagination
Autoři PŘÍHONSKÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Olomouc, GEOMETRICKÁ PŘEDSTAVIVOST, od s. 83-101, 18 s. 2014.
Nakladatel UP v Olomouci, Přírodovědecká fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Dostupné jako elektronická kniha
Kód RIV RIV/46747885:24510/14:#0001121
Organizace Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář
ISBN 978-80-244-4057-6
Klíčová slova česky skládačkové hlavolamy - pentamino - prostorové hlavolamy - teorie grafů při řešení hlavolamů
Klíčová slova anglicky folding puzzles - pentamino - spatial puzzles - graph theory in solving puzzles
Změnil Změnila: Jana Prihonská, učo 747. Změněno: 25. 3. 2015 12:28.
Anotace
Článek se zaměřuje na možnost využití hlavolamů, skládaček a stolních her pro rozvoj prostorové představivosti. Pozornost je věnována zejména hlavolamům, které existují v mechanické podobě.
Anotace anglicky
The contribution focuses on possibility of using brain-teasers, construction kits and board games for building-up spatial imagination. Attention is paid mainly to brain-teasers, which exist in their tangible (mechanical) form.
Vytisknout
Přidat do schránky Zobrazeno: 4. 5. 2024 16:43