C
2014
Princip rovného přístupu ke vzdělávání
PODZIMEK, Michal
Základní údaje
Originální název
Princip rovného přístupu ke vzdělávání
Název anglicky
The principle of equal access to education
Vydání
Lib, Sborník příspěvků z IX. ročníku mezinárodní konference "Vysokoškolské studium bez bariér" od s. 120-130, 10 s. 2014
Nakladatel
Technická univerzita v Liberci
Další údaje
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizace
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář
Klíčová slova anglicky
purpose, spirituality, value, equality, education
V originále
Příspěvek do sborníku konference navazuje tematicky na dva předchozí příspěvky autora, které byly prezentovány v cyklu konferencí Vzdělávání bez bariér v letech 2012 a 2013. Jedná se tedy o jakýsi závěr filosofující trilogie nad tématem ideových východisek pro rovnost vzdělávání. Závěrečná část trilogie se věnuje otázce, co je vlastním důvodem pro rovný přístup ke vzdělávání všech, konformních i nekonformních členů society.
Anglicky
The submission continues developing themes the author focused on in his two presentations at conferences Higher Education without Barriers 2012 and 2013, concluding the trilogy of philosophical essays on ideological foundations of equal accessibility of education. This last part of trilogy asks for the intrinsic reason of trying to make education acessible to all members of the society, conform and non-conform ones alike.
Zobrazeno: 1. 10. 2025 07:16