M 2013

Ztracená generace? Eine Verlorene Generation? – Německočeští výtvarní umělci 1. poloviny 20. století mezi Prahou, Vídní, Mnichovem a Drážďany. Deutschböhmische bildende Künstler in der ersten Hälfte des 20. Jahrhunderts zwischen Prag, Wien, München und Dr

HABÁNOVÁ, Anna a Ivo HABÁN

Základní údaje

Originální název

Ztracená generace? Eine Verlorene Generation? – Německočeští výtvarní umělci 1. poloviny 20. století mezi Prahou, Vídní, Mnichovem a Drážďany. Deutschböhmische bildende Künstler in der ersten Hälfte des 20. Jahrhunderts zwischen Prag, Wien, München und Dr

Název česky

Ztracená generace? Eine Verlorene Generation? – Německočeští výtvarní umělci 1. poloviny 20. století mezi Prahou, Vídní, Mnichovem a Drážďany. Deutschböhmische bildende Künstler in der ersten Hälfte des 20. Jahrhunderts zwischen Prag, Wien, München und Dr

Název anglicky

Lost Generation? German-Czech Visual Artists of 1st half of 20th Century between Prague, Vienna, Munich and Dresden

Autoři

HABÁNOVÁ, Anna (203 Česká republika, domácí) a Ivo HABÁN (203 Česká republika, domácí)

Vydání

2013

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání konference

Obor

Umění, architektura, kulturní dědictví

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/46747885:24510/13:#0001063

Organizace

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická – Technická univerzita v Liberci – Repozitář

Klíčová slova anglicky

German-Czech Visual Artists
Změněno: 10. 3. 2015 13:50, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

Společným jmenovatelem 19 přednesených příspěvků z poloviny od zahraničních (německých, rakouských a polských) a poloviny českých referentů byla snaha postihnout nejvýraznější centra, především sídla uměleckých akademií, mezi kterými se sledovaná generace pohybovala. Na základě rozdílných metodologických přístupů byly nastíněny možnosti zkoumání a směřování dalšího výzkumu.

Anglicky

The common aim of 19 papers of both foreign (German, Austrian and Polish) and Czech speakers was to cover the most significant centres, especially the seats of art academies, where the respective generation worked and lived. Different methodological approaches served as a basis for outlining the possibilities and direction of future research.