Informační systém Repo
PETRANOVÁ, Dana and Norbert VRABEC. Persuázia v mediálnej a marketingovej komunikácii. In Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2014, p. 53-60. ISBN 978-80-7408-097-5.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Persuázia v mediálnej a marketingovej komunikácii
Authors PETRANOVÁ, Dana and Norbert VRABEC.
Edition Praha, Marketingová komunikace a společnost, p. 53-60, 8 pp. 2014.
Publisher Vysoká škola finanční a správní
Other information
Original language Slovak
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study Economics
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization Vysoká škola finanční a správní, a.s. – Repository
ISBN 978-80-7408-097-5
Keywords (in Czech) persuaze, komunikace, masmédia, marketing
Changed by Changed by: RNDr. Patrik Mottl, Ph.D., učo 19375. Changed: 13/9/2020 18:30.
Displayed: 28/4/2024 00:01