Informační systém Repo
PETRANOVÁ, Dana a Norbert VRABEC. Persuázia v mediálnej a marketingovej komunikácii. In Marketingová komunikace a společnost. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2014, s. 53-60. ISBN 978-80-7408-097-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Persuázia v mediálnej a marketingovej komunikácii
Autoři PETRANOVÁ, Dana a Norbert VRABEC.
Vydání Praha, Marketingová komunikace a společnost, od s. 53-60, 8 s. 2014.
Nakladatel Vysoká škola finanční a správní
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Ekonomie
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizace Vysoká škola finanční a správní, a.s. – Repozitář
ISBN 978-80-7408-097-5
Klíčová slova česky persuaze, komunikace, masmédia, marketing
Změnil Změnil: RNDr. Patrik Mottl, Ph.D., učo 19375. Změněno: 13. 9. 2020 18:30.
Zobrazeno: 28. 4. 2024 12:07