Informační systém Repo
VLČKOVÁ, Kateřina. An Integrated Mixed Methods Research Design: Example of the Project Power in the Classes Taught by Student Teachers. In Mixed Methods: Angewandte Integration qualitativer und quantitativer Methoden in den Sozialwissenschaften. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název An Integrated Mixed Methods Research Design: Example of the Project Power in the Classes Taught by Student Teachers
Název česky Integrovaný vícemetodový výzkumný design: Příklad projektu Moc ve školních třídách studentů učitelství
Název anglicky An Integrated Mixed Methods Research Design: Example of the Project Power in the Classes Taught by Student Teachers
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina.
Vydání Mixed Methods: Angewandte Integration qualitativer und quantitativer Methoden in den Sozialwissenschaften, 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizace Pedagogická fakulta - Masarykova univerzita
Klíčová slova česky integrovaný vícemetodový výzkumný design; ukázka projektu
Klíčová slova anglicky integrated mixed methods research design; example of a project
Návaznosti GA13-24456S, projekt VaV.
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 3. 3. 2015 00:50.
Anotace
The presentation focused on an so called integrated mixed method research design example on a basis of a Czech Science Foundation Project Nr. GA13-24456S “Power in the classes taught by student teachers”. All main integrated parts of the mixed methods research design were discussed: the aim, theoretical framework, research question, methods and validity threats.
Anotace anglicky
The presentation focused on an so called integrated mixed method research design example on a basis of a Czech Science Foundation Project Nr. GA13-24456S “Power in the classes taught by student teachers”. All main integrated parts of the mixed methods research design were discussed: the aim, theoretical framework, research question, methods and validity threats.
Zobrazeno: 24. 1. 2020 08:10