k 2013

Používání strategií učení se cizímu jazyku a jejich podpora učitelem na základní škole

VLČKOVÁ, Kateřina a Jarmila BRADOVÁ

Základní údaje

Originální název

Používání strategií učení se cizímu jazyku a jejich podpora učitelem na základní škole

Název česky

Používání strategií učení se cizímu jazyku a jejich podpora učitelem na základní škole

Název anglicky

Foreign language learning strategy use and their support by teachers in lower secondary classes

Autoři

VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) a Jarmila BRADOVÁ (703 Slovensko, domácí)

Vydání

Konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV 2013): Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti, 16.–18. září 2013. 2013

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

Pedagogika a školství

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Kód RIV

RIV/00216224:14410/13:00067025

Organizace

Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář

Klíčová slova česky

strategie učení; podpora strategií učitelem; používání strategií žáky; dotazník Young Learners Language Strategy Use Survey

Klíčová slova anglicky

foreign language learning strategies; declared strategy use by pupils; declared strategy support by teachers; oung Learners Language Strategy Use Survey

Návaznosti

GAP407/12/0432, projekt VaV.
Změněno: 1. 9. 2020 19:42, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

ORIG EN

V originále

gt; 60 %), nejméně používané byly strategie psaní a slovní zásoby (cca 45 %). Používání strategií žáky vykazovalo závislost na učiteli a jeho podpoře strategií. Další výsledky tohoto výzkumu by měly obohatit naši současnou znalost strategií učení ve vztahu k řečovým dovednostem a jejich podpoře učitelem ve školních podmínkách.

Anglicky

gt; 60 %), the least used were writing strategies and vocabulary strategies (45 %). Declared strategy use was correlated with teachers strategy support. Further results of this research might enrich our current knowledge of strategies in relation to language skills and their support by teachers in school conditions.
Zobrazeno: 20. 10. 2024 00:20