k 2012

Posterová konference s pedagogicko psychologickými tématy jako aktivizující metoda při seminární výuce budoucích učitelů: pět let zkušeností

MAREŠ, Jan

Základní údaje

Originální název

Posterová konference s pedagogicko psychologickými tématy jako aktivizující metoda při seminární výuce budoucích učitelů: pět let zkušeností

Název anglicky

Student poster conference on educational psychology topics as an activation method in teachers pregradual eduaction: five years of experience

Autoři

MAREŠ, Jan (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

2012

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

Psychologie

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/12:00062091

Organizace

Pedagogická fakulta – Masarykova univerzita – Repozitář

Klíčová slova česky

postery; seminární výuka; aktivizující výukové metody; pedagogická psychologie; výuka budoucích učitelů

Klíčová slova anglicky

posters; undergraduate seminars; activating teaching methods; educational psychology; undergraduate teaching of teachers
Změněno: 1. 9. 2020 13:31, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

Příspěvek představuje studentskou posterovou konferenci jako jednu z možných aktivizujících výukových metod v seminářích pedagogické psychologie v profesní přípravě budoucích učitelů a reflektuje pět let zkušeností s touto metodou při výuce na Katedře psychologie PdF MU.

Anglicky

The paper introduces the student poster conference as one of the possible activating teaching methods in educational psychology seminars in training future teachers and reflects five years of experience with this method in teaching at the Department of Psychology MU.

Přiložené soubory