Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{15719, author = {Vlčková, Kateřina}, booktitle = {Konference Profesní rozvoj učitelů}, keywords = {teacher; teacher competences; learning strategies; instruction}, language = {cze}, title = {Podpora strategií učení žáků učitelem ve výuce}, year = {2012} }
TY - CONF ID - 15719 AU - Vlčková, Kateřina PY - 2012 TI - Podpora strategií učení žáků učitelem ve výuce KW - teacher KW - teacher competences KW - learning strategies KW - instruction N2 - Strategie učení představují klíčový koncept pedagogické psychologie a oborových didaktik. Jsou zasazovány do kontextu autoregovaného učení, celoživotního učení a determinant vzdělávacích výsledků. Osvojení si a používání vhodných strategií učení patří mezi očekávané vzdělávací výstupy. Proto by na práci se strategiemi učení měli být učitelé systematicky připravováni. Dosavadní odborná diskuse řeší otázky, jaké strategie podporovat, jak je zprostředkovávat (přímo vs. nepřímo; informováním o strategiích, jednorázovou vs. dlouhodobou výukou) a v jakých krocích (fáze výuky strategií). Shrneme také výsledky výzkumů realizovaných v ČR – zaměřených na podporu strategií učení se cizímu jazyku učiteli. ER -
VLČKOVÁ, Kateřina. Podpora strategií učení žáků učitelem ve výuce (Support of learner strategies by teachers). In \textit{Konference Profesní rozvoj učitelů}. 2012.
|