k 2012

Hodnocení výsledků vzdělávání a plánování osobnostního rozvoje dítěte

SYSLOVÁ, Zora

Basic information

Original name

Hodnocení výsledků vzdělávání a plánování osobnostního rozvoje dítěte

Name (in English)

Evaluation of the educational and planning results of the child´s personal development

Authors

SYSLOVÁ, Zora

Edition

Hodnocení a sebehodnocení žáků v primárním vzdělávání – aktuální otázky, perspektivy a výzvy, 2012

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Presentations at conferences

Field of Study

Pedagogy and education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

is not subject to a state or trade secret

Organization

Pedagogická fakulta – Repository – Repository

Keywords (in Czech)

hodnocení, individualizace, předškolní vzdělávání

Keywords in English

assessment; individualization; pre-primary education
Changed: 1/9/2020 12:33, RNDr. Daniel Jakubík

Abstract

ORIG EN

V originále

Prezentace přinesla informace o typech hodnocení v mateřských školách. Účastníci konference byli seznámeni s evaluačním nástrojem RoK v MŠ, který využívají mateřské školy zapojené do Programu podpory zdraví. Jeho součástí jsou kritéria, která může učitel využít pro záměrné a strukturované pozorování. Nástroj pomáhá v zaznamenávání pokroků dítěte a následném plánování jeho rozvoje.

In English

Presentation brought information concerning of evaluating types in kindergartens. Participants have been informed about evaluating tool – Year in kindergarten, which is used in kindergartens involving in the program Health Supporting. The part of this criterions for teachers using premeditated and consequent observation of the child's development could helps to teachers. The tool helps for identification of the child's progress and planning of his development.
Displayed: 14/5/2025 12:20