PhDr. Martina Muknšnáblová
Student: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
učo: 2462
Článek v odborném periodiku
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Testování kognitivních funkcí zdravotníků aneb kognitivní připravenost na výkon povolání (Testing the cognitive functions of health professionals or cognitive readiness for the profession). Florence. XVII, No 2, p. 8-10. ISSN 1801-464X. 2021.
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Změny dynamiky a struktury myšlení v dospělosti aneb myšlení zná na problémy řešení (Changes in the dynamics and structure of thinking in adulthood or thinking knows the problems to solve). Florence. XVII, No 1, p. 22-23. ISSN 1801-464X. 2021.
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Kompetence – Edukace – Kognice aneb Způsob práce předurčuje způsob učení a mentálního tréninku (Competence - Education - Cognition or the way of work determines the way of learning and mental training). Andragogika v praxi. vol. 7, 23/24, p. 33-35. ISSN 2336-5145. 2020.
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Změny obsahu myšlení v dospělosti aneb kvalita myšlení předurčuje úspěch (Changes in the content of thinking in adulthood or The quality of thinking predetermines success). Florence. XVI, No 6, p. 20-21. ISSN 1801-464X. 2020.
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Změny pozornosti v dospělosti (Changes in attention in adulthood). Florence. XVI, No 2, p. 15-17. ISSN 1801-464X. 2020.
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Paměť je scenáristou naší osobní navigace aneb změny paměti v průběhu dospělosti (Memory is the screenwriter of our personal navigation or changes in memory during adulthood). Florence. XV, 6/2019, p. 12-13. ISSN 1801-464X. 2019.
Stať ve sborníku
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Rozvoj kognitivních schopností během tříletého kombinovaného studia na vyšší odborné škole (Development of cognitive skills during a three-year combined study at a higher vocational school). In Sborník z mezinárodní konference ICOLLE 2020. Brno: Institut celoživotního vzdělávání Mendelu. p. 95-103. ISBN 978-80-7509-781-1. 2020.
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. VOLBA VYUČOVACÍCH METOD PODLE KOMPETENCÍ ABSOLVENTŮ VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL (CHOICE OFTEACHING METHODS ACCORDING TO COMPETENCIES OF GRADUATES OF HIGHER PROFESSIONAL SCHOOLS). In Andragogické štúdie 2020. Banská bystrica: Katedra andragogiky, Pedagogická fakulta Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici. p. 224-231. ISBN 978-80-557-1730-2. 2020.
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Zlepšení kognitivních funkcí jako základ bezpečného řešení rizikových situací (Improving cognitive functions as a basis for safe solutions to risky situations). In MEZINÁRODNÍ KONFERENCE BEZPEČNÁ SPOLEČNOST 2020. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií. p. 86-91. ISBN 978-80-7556-074-2. 2020.
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Komparace vzdělávacích programů vybraných nelékařských oborů studovaných na vyšší zdravotnické škole (A comparison of educational programs of selected non-medical fields at higher medical schools). In Vzdělávání dospělých 2019 – v kontextu profesního rozvoje a sociálního kapitálu. Praha: Česká andragogická společnost. p. 355-364. ISBN 978-80-906894-8-0. 2019.
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. PAMĚŤ JAKO NAŠE NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ (MEMORY AS OUR GREATEST WEALTH). In Cesta k modernímu ošetřovatelství XXI. – recenzovaný sborník příspěvků z odborné konference s mezinárodní účastí. Praha: Fakultní nemocnice v Motole, Ústav ošetřovatelství 2. lékařské fakulty Univerzity Karlovy a Česká asociace sester. p. 45-51. ISBN 978-80-87347-41-6. 2019.
-
MUKNŠNÁBLOVÁ, Martina. Přemístění praktického vyučování zdravotních laborantů do klinických laboratoří zdravotnických zařízení (A rearrangement of laboratory assistants’ practically oriented teaching into clinical laboratories of medical facilities). In Angradogické štúdie 2019. Banská Bystrica: Katedra andragogiky, Pedagogická fakulta Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici. p. 147-158. ISBN 978-80-557-1598-8. 2019.